年末年始のご注文・配送に関するお知らせ Year-End Shipping Guide for Customers

【2025~2026】Notice Regarding Orders and Deliveries During the Year-End and New Year Period.

平素は弊社製品をご愛顧いただき、誠にありがとうございます。年末年始における製品供給体制について、以下の通りご案内申し上げます。できる限りの体制で迅速な商品出荷に努めてまいりますが、ご注文のタイミングによって出荷スケジュールが異なりますので、ご確認をお願いいたします。

【出荷体制】
2025年12月30日(火)午前中までにご注文いただいた商品は、当日中に出荷いたします。
2025年12月30日(火)午後以降のご注文につきましては、2026年1月5日(月)より順次出荷させていただきます。

【メールサポート・FAX対応について】
休業期間中もメールおよびFAXでのお問い合わせは受付けておりますが、ご返信は2026年1月5日(月)以降とさせていただきます。

なお、12月29日および30日につきましては、年末年始においても製品を必要とされる医療機関様・介護施設様などへの安定供給を目的とし、最小限の体制にて業務を継続しております。この取り組みは、現場で日々ご尽力されている医療介護施設様などの業務が円滑に進むようサポートすると同時に、社員の心身の健康を守る働き方改革の一環として、一定人数のローテーション勤務にて実施しております。

そのため、お電話が集中した場合によりましては、ご対応までにお時間をいただく可能性がございますが、スタッフ一同、誠意をもって対応させていただきますので、何卒ご理解賜りますようお願い申し上げます。

株式会社インターリンクス カスタマーサポート

Notice Regarding Orders and Deliveries During the Year-End and New Year Period 2025~2026.

Thank you very much for your continued support and use of our products. We would like to inform you about our shipping and delivery arrangements during the upcoming year-end and New Year period. While we will make every effort to process and ship orders as promptly as possible, please note that the delivery schedule may vary depending on the timing of your order. We kindly ask you to review the details below.

【Shipping Schedule】
- Orders placed by the morning of Tuesday, December 30, 2025, will be shipped on the same day.
- Orders placed in the afternoon of Tuesday, December 30, 2025, will be processed and shipped starting Monday, January 5, 2026.

【Email and Fax Support】
We will continue to receive inquiries via email and fax during the holiday period. However, replies will be provided from Monday, January 5, 2026, onward.

Please note that on December 29 and 30, we will continue operations on a limited basis to ensure the stable supply of our products to medical and nursing care facilities that require them even during the holiday season. This initiative is part of our commitment to support healthcare professionals who work tirelessly in the field, while also promoting employee well-being through a rotating shift system as part of our work-style reform efforts. As a result, during peak hours, there may be delays in responding to phone calls. We kindly ask for your patience and understanding. Our team will do its best to assist you with sincerity and care. We truly appreciate your continued trust and support.